//Little Lady :3

""

Menyesaltakgunalagi.. :)

Thursday, February 21, 2013 @ 3:05 AM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum,lame da aku x update blog  ni,mentng2 la PMR thun ni.. padahal bukn aku konsentret sngt pun.. haha,tu tak penting... dari tadi airmata aku xberenti2 ni... aku sedih sangat,kenape aku ditakdirkn berpisah dari kawan2 yg aku sayangi?? Ya Allah... sape la aku tanpa diorang? Memng dari form1 lagi kitorang memang dh bersama... sampai lha stu hari,ibu aku kte nk suh aku pindah sklh.. dri SMK... ke SMK.... aq sedkit terkejut dan membnth,tpi aq diam je.. aq xrsuke tpi biarla,asalkn ibu aku suke dan aku xsusahkn dier... Ya Allah,diorng sangat penting bgi aq... kalu setiap kali aku menangis,diorng lha yg akan peluk aku... tanpe diorng aku lemah... Ya Allah,setiap doa2 aku.. aku selitkn beberapa janji.. janji tu akan aku tunaikn.. korang penah kehilangan kawanbaik tak? aku da penah rase,ianye sangat terseksa sampai xbleh nk tafsirkan perasaan tu dan hanye kite dan Allah saje yg tau.. btw,aku da taktau ape yg nak dikatakan lagi.. assalamualaikum. :))


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


hello humans. you're in my territory...replace this :)
Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE!


The Credits!

Template by : Shams Oon
Basecode by : Nurynn
Owner : YourName
Other: 3 1 5

Best View at GOOGLE CHROME!